.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح"
انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.
انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند

به گزارش شمال نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی انتقلاب پس از ۴۳ سال جان خود را فدای انقلاب کرد.

 

به نوشته تسنیم، وی افزود: شهید زاهدی همچون دیگر شهدای اصفهان، چون خرازی، حجازی و ... و ۲۴ هزار شهید این استان در میدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهیدی هستیم که همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه، شهید همدان و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران روز قدس بی‌نظیری را خلق کردند، گفت: امریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.

 

سرلشکر باقری با صهیونیست‌ها قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی غاصب را تاسیس کردند، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه و طرح استبکار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور اسرائیل شکل می‌گرفت، اما دوره افول اسرائیل با انقلاب ا‌سلامی آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل یکی از راهبرد‌های جمهوری اسلامی را مقابله دائمی با این رژیم غاصب قرار داده است، افزود: با تشکیل نیروی قدس سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب، روند شکل گیری جبهه مقاومت جان تازه‌ای گرفت و جریان‌هایی همچون حزب الله، حماس و ... به میدان آمدند و طی ۳۰ سال گذشته به این قدرت افزوده است.

 

وی با بیان اینکه توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور ۱۰۰۰ رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

 

وی با بیان اینکه قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سرزمین نیل تا فرات بود، اما در سرزمین اشغالی گرفتار شده است، ادامه داد: آن‌ها در باتلاق نبرد غزه فرو رفته اند و راهی برای خروج از این جنگ ندارند و به کشتار زنان، کودکان، بمباران بیمارستان و ... روی آورده اند.

 

وی با بیان اینکه شهید زاهدی فرمانده خط مقدمی بود، ادامه داد: شهید زاهدی پس از دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های سنگینی را در سایر یگان‌ها به عهده گرفت؛ فرمانده نیروی زمینی و هوایی سپاه شد؛ کسی که فرمانده یک نیروی بسیار بزرگتر از نیروی قدس است به خاطر خدا و جهاد در راه آزادی قدس شریف حاضر شد، زیر دست فرماندهان نیروی قدس به‌عنوان همراه و همرزم شهید سلیمانی به جبهه مقاومت برود و ۱۳ سال در آنجا یار و یاور دبیرکل محبوب حزب الله سید حسن نصرالله شود. اینگونه بود که رزمندگان حزب الله به شهید زاهدی عشق و علاقه داشتند.

 

سرلشکر باقری با بیان اینکه شهید زاهدی ویژگی‌های استثنایی داشت، یادآور شد: شهید زاهدی فرماندهی خوش اخلاق، متواضع، اهل عبادت، اهل قرآن، بسیار شجاع، توانمند و یک استراتژیست بزرگ در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود. در دیداری که روز قبل از شهادت شهید زاهدی با او داشتم با رویی خندان از جبهه مقاومت گزارش داد و مشتاقانه به زیارت امام رضا (ع) شتافت و سپس به جبهه مقاومت اعزام شد و جان خود را تقدیم راه اسلام کرد.

 

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدام اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه گفت: این اقدام صهیونیست‌ها از روی استیصال و انفعال است؛ اما قطعا بدون پاسخ ما باقی نخواهد ماند. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند دشمن را پشیمان خواهیم کرد و دلاورمردان ما انتقام لازم را خواهند گرفت. اما ما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین می‌کنیم، عملیات به جا و به هنگام خود، با دقت و تدبیر و طرح لازم و با حداکثری آسیب رسانی به دشمن به نحوی که او را از کارش پشیمان کند قطعا انجام گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.